Ekološko obazovanje je proces učenja čoveka o tome kako funkcioniše priroda koja ga okružuje i način na koje on može da joj se prilagodi i da je koristi tako da živi održivo.

Škola, kao jedan od najvažnijih institucija društva, prvi je korak u razvoju učeničkih sposobnosti. Zbog toga ona mora da analizira sve modifikacije koje se dešavaju na društvenom planu. Škola je jedna od institucija koja obrazuje i vaspitava generacije koje će u budućnosti imati svoje značajne socijalne pozicije i koji treba da odgovore na probleme sa kojima će se suočavati. U današnje vreme, mnoge deca, pa čak i mladih, nemaju dovoljno baze podataka iz oblasti zaštite biodiverziteta.

Kako bi se rešili ekološki problemi i prevazišli ekološku krizu, već doduše se u mnogim obrazovnim sistemima, kao jedan od važnih ciljeva, ističe razvoj ekološke svesti kod dece, pa čak i kod mladih. Ekološko obrazovanje je praktično, interaktivno učenje koje podstiče maštu i otključava kreativnost. Zato trebalo bi da se ovi sadržaji realizuju, onda i deca su više entuzijastični i angažovani. Odlazak na časove napolju ili unošenje prirode u zatvoreni prostor pruža odličnu pozadinu ili kontekst za interdisciplinarno učenje. Odlazak u prirodu omogućava im da uče i igraju se napolju, tako podstiču poštovanje prema prirodi.

Ekološki rad pomaže u rešavanju zdrastvenih problema. Ako provede dan u prirodi, stres se smanjuje zbog povećanog vremena provedenog u prirodi. Ekološko učenje pomaže deci da shvate kako njihove odluke i akcije utiču na životnu sredinu, izgrađuje znanja i veštine neophodne za rešavanje složenih ekoloških problema, kao i načine na koje možemo da preduzmemo akcije kako bismo našu životnu sredinu održali zdravi i održivim za budućnost.

Projekat je sufinanciran od strane Opštine Kovačica.