Mnogi roditelji čine sve što mogu da nauče decu veštinama koje će im koristiti kada odrastu, ali izgleda da većina njih predviđa od kolike je važnosti da se kod dece podigne svest o okruženju i da nauče kako da vole i štite svet koji ih okružuju. Postavlja se pitanje kako ih najbolje tome naučiti, a jedan od odgovora bi mogao biti da deca krenu da uče o sitnim stvarima ( ne bacati smeće, upozoravati druge ako čine loše akcije prema prirodi…), koje će vremenom prerasti u životnu naviku. Postoje razni načini kako da deca brinu o svom okruženju.
Važno je da deca od malih nogu budu svesni svog okruženja i da znaju kako da čuvaju lepotu prirode. Zato nastavnici bi trebalo da organizuju neku igru u parku, šetnju kroz šumu, planinarenje, kampovanje – sigurno bar jedna od ovih opcija će biti zanimljiva školarcima. Na taj način, učenicima će boravak napolju uvek povezivati sa lepim iskustvima i uče da poštuju i usvoje znanje za očuvanje sredine.
Kod dece mlađeg uzrasta treba ukazati još u ranom uzrastu (predškolska ustanova) na formiranje ekološke svesti. Važno je da se sa razvijanjem ekološke svesti polazi od najranijeg uzrasta, i neophodno je da se u okviru predškolskog programa ugradi ekološki program. Na internetu se mogu naći edukativni saržaji, pa čak i filmove, na temu ekologije. Internet je pun ideja gde mogu deca da uče i vide kako sami da projektuju i naprave nešto od recikliranog materijala. Korisno je učiti decu svim veštinama još u ranom uzrastu, jer je velika verovatnoća da će im ekološki način razmišljanja ostati u svesti i kada porastu.
Ovaj projekat je sufinancirala Opština Kovačica.